Oferowane w ramach zarządzania czynności to między innymi:
-
Wykonywanie czynności prawnych w zakresie administrowania
-
Obsługa administracyjna obiektów, zasobów lokalowych i ich mieszkańców
-
Obsługa wspólnot mieszkaniowych
-
Nadzór i kontrola nad usługami utrzymania w należytym porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń budynku służących do wspólnego użytku, chodnika przed nieruchomością oraz innych terenów
-
Zapewnienie dla nieruchomości wspólnej dostaw: energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, odprowadzania ścieków i wywozu nieczystości stałych. Umowy o dostawę ww. mediów zawierać będzie Wspólnota Mieszkaniowa w imieniu której na podstawie stosownego pełnomocnictwa występować będzie zarządca
-
Nadzór i kontrola nad usługami w zakresie remontów i modernizacji, a także bieżącej konserwacji i napraw oraz usuwania awarii w nieruchomości wspólnej w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania urządzeń technicznych umożliwiających właścicielom i najemcom lokali korzystanie z oświetlenia, ogrzewania, dostawy wody i odprowadzenia ścieków, domofonów, zbiorczej anteny telewizyjnej i innych urządzeń należących do wyposażenia nieruchomości wspólnej
-
Otwarcie rachunku bankowego dla Wspólnoty Mieszkaniowej i dokonywanie rozliczeń poprzez rachunek bankowy, dla funduszu remontowego będzie prowadzony odrębny rachunek lub wydzielone subkonto
-
Prowadzenie odpowiedniej księgowości syntetycznej i analitycznej w oparciu o obowiązujące przepisy oraz sporządzanie i składanie odpowiednich deklaracji
-
Przygotowanie i sporządzanie rocznego planu gospodarczego i korekt do tego planu - w tym planu przychodów i wydatków z funduszu remontowego Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Sporządzanie i udostępnianie właścicielom rocznego sprawozdania finansowego
-
Rozliczanie wpłaconych przez właścicieli zaliczek na pokrycie kosztów zarządu nieruchomością wspólną i pokrycie świadczeń oraz wpłat na fundusz remontowy.